Keepinhead Flashcards Mobile

Skjermbilde av Application:
Keepinhead Flashcards Mobile
Opplysningene i søknaden:
Versjon: 2.0.0
Last opp dato: 4 Dec 10
Lisens: Shareware
Pris: 19.99 $
Popularitet: 96
Størrelse: 208 Kb

Rating: 1.0/5 (Total Votes: 8)

Keepinhead er et verktøy du kan bruke for resten av ditt liv til å studere raskere tusenvis av fraser på forskjellige språk.


Hovedprinsippet er enkelt:


* En setning på ett språk vises (e. G på fransk & quot;.? Quels sont tes hobbyer & quot;) og du tenker på oversettelsen.

* Etter å klikke på en knapp, vil oversettelsen vises (& quot; Hva er dine hobbyer & quot;?), Og du markere din kunnskap om uttrykket.

& Quot; Jeg visste det & quot; = Jeg visste den før det dukket opp, gjenta denne setningen etter lang tid (e. G. Etter 6 dager)

& Quot; Jeg slags visste det & quot; = Jeg var ikke helt sikker på om oversettelsen, men jeg kunne gjette hva det betyr, gjenta denne setningen snart (e. G. I morgen)

& Quot; Visste ikke det & quot; = Jeg hadde ingen anelse om betydningen av uttrykket, gjenta denne setningen nå (etter noen flashcards)


& Middot; studere vokabular, uttrykk, sitater, hovedsteder, vitser, formler eller praktisk talt alle kunnskap

& Middot; lage dine egne flashcards

& Middot; laste ned tusenvis av flashcards laget av andre brukere gratis

& Middot; dele flashcards med andre brukere& Middot; type og lese tekst ved hjelp av storskala alfabeter (inkludert kinesisk, japansk eller russisk)

& Middot; bruke programmet offline hvis du ønsker å

& Middot; synkronflashcards med PC-en din via bluetooth (intelligent, automatisk synkronisering av databaser strukturer og historie repetisjoner av flashcards)

Lignende søknader

EFL Quiz
EFL Quiz

3 Mar 12

Learn Arabic
Learn Arabic

22 Nov 12

Suiteki2
Suiteki2

8 Feb 17

Andre anvendelser av utbygger Accorta Institute

Phone Vibrator
Phone Vibrator

12 Dec 10

Kommentarer til Keepinhead Flashcards Mobile

Kommentarer ikke funnet
Legg til kommentar
Slå på bilder!