UC Browser International - New Logo

Skjermbilde av Application:
UC Browser International - New Logo
Opplysningene i søknaden:
Versjon: 1.0
Last opp dato: 16 Jan 13
Utvikler:
Lisens: Gratis
Popularitet: 1391
Størrelse: 439 Kb

Rating: 3.0/5 (Total Votes: 5)

UC Browser International - New Logo - UC Browser (tidligere kjent som UCWEB) med den nye logoen fremdeles gir deg ultimate surfeopplevelse og lagre data. UC Browser, den raskeste og smarteste nettleser for nettsurfing. Et flott verktøy for å logge inn Facebook, Twitter, Google+ og den andre favoritt SNS. Last ned og nyte alle de flotte funksjoner. Funksjoner: - Del med andre: Del dine favorittsider eller innholdet til Facebook, Twitter, Google+ med et enkelt trykk på deleknappen. - Download Manager: Stabil og rask nedlastingshastighet, og filbehandling er tilgjengelig på UC Browser. - Rask Leser: Denne RSS Reader kan du følge opp trenden ved å vise nyheter fra NY Times, CNN, USA Today etc. - Autofyll: Forslag vil bli vist når du begynner å skrive på adresselinjen. - Nattmodus: Bedre surfing i mørke omgivelser. & Quot; Beste nettleseren jeg har brukt på en stund jeg har prøvd delfin, Chrome, Firefox, båt nettleser, Opera Mini og mange andre, og jeg kunne aldri finne en som tilfreds som delfin brukt før sin utrolige ytelsen nedgang. & Quot; - Bruker Review.




Lignende søknader

Opera Mini 4.4
Opera Mini 4.4

23 Dec 12

SkyFire
SkyFire

1 May 12

BOLT lite Browser
BOLT lite Browser

25 Feb 11

Kommentarer til UC Browser International - New Logo

Kommentarer ikke funnet
Legg til kommentar
Slå på bilder!